could you be/ the most beautiful … in the world?

Prince, yeah.

de cand combin doua part-time-uri, am redescoperit ce inseamna sa te intrebi ce-i aia sa dormi adanc. ha ha ha ha ha.

nu din cauza muncii  dorm prost… in timp o sa scap si de grijile care ma tin treaza… la noul meu loc de munca e in sfarsit o atmosfera civilizata si umana, activitate interesanta, am cu ce-mi clati ochii….

pana si sefii sunt handsome good lookings. daca tot m-am despartit stupid de savantul nebun de la partyul de halloween, ma asez de cate ori pot langa M… Parca a intuit in ce zile veneam ca ultimul caine de pe dum la serviciu si era incredibil de amabil si de dragut… bun de pus pe rana.

Obiectiv vorbind, are o voce un pic caraghioasa, dar sa-i aud tonul imi face bine. I’m crazy. Dar n-o sa sar pe el.

lac sa fie, ca broaste-s destule…

parca toate broastele s-au ingramadit la serviciu. periculos. n-am tupeu. dar daca?…

2 thoughts on “could you be/ the most beautiful … in the world?

Comment

