Nuci de sapun

Am descoperit o alternativa nemaipomenita la detergentii obisnuiti de rufe- dar ar trebui sa-mi comand din Strainezia: nucile de sapun (nu stiu cum altfel sa traduc), soap nuts in original Soap NutsSoap Nuts

Se pot pune in masina de spalat 6-8 astfel de nuci, se pot refolosi de vreo 5 ori, nu mai e nevoie sa adaugi balsam de rufe si scapi si de urmele de detergenti  din haine si din masina de spalat de la spalarile anterioare.

Si mi-am cumparat o… pubela cu clapeta , fabricata in Romania. Abia de curand am inteles ca prin cumpararea de produse din orasul tau sau din tara ta contribui la reducerea consumului de combustibil consumat de masinile, vapoarele si avioanele care aduc “minunatiile” de import.

Hm, daca imi comand nuci de sapun nu fac ce am zis mai sus… dar deocamdata nu am aflat de detergenti cu adevarat ecologici produsi pe plan local.

odata o sa fac o lista cu toate alternativele naturale la cosmeticele si produsele de curatat.

5 thoughts on “Nuci de sapun

  1. Eu una am folosit. Partea buna e ca au inceput sa apara si la noi in magazine aceste nuci, nu mai trebuie aduse din “tarile calde”. Eu, spre exemplu, am luat de pe http://www.nucidesapun.ro
    Am gasit acolo destul de multa informatie, timp sa am sa incerc toate retetele pe care le-am gasit acolo.
    Am mai vazut si pe alte saituri, dar parca nu au tot atata informatie… sau poate ma insel.

  2. Nucile acestea se gasesc si in Romania. Am aflat si eu de curand. In Bucuresti de ex se gasesc in P-ta Amzei si la plafarul de pe Ion Mihalache.

Comment

